[ ]
ویژگی ها و تفاوت ها
امکانات و قابلیت های سامانه نمایندگی صباپیامک
ورود به سامانه پیامک
صفحه ورود اختصاصی

صفحه لاگین یا ورود کاربران به سامانه توسط نماینده طراحی یا انتخاب می شود. نماینده در هر زمان می تواند این صفحه را تغییر دهد.

  • قالب های پیش فرض متنوع
  • امکان ورود از سایت های دیگر
  • امکان طراحی صفحه ورود توسط نماینده
  • امکان درج نماد اعتماد و لوگو بانک ها
شخصی سازی
فعالیت با برند نماینده

نمایندگی صباپیامک به صورت ریبرندینگ ارائه می شود یعنی نام و نشان نماینده در سامانه درج می گردد و نامی از صباپیامک برده نمی شود.

  • اتصال دامنه یا زیردامنه نماینده
  • مدیریت و تنظیم لوگوها توسط نماینده
  • نمایش اطلاعات تماس و توضیحات نماینده
  • درج کپی رایت و لینک به سایت فروش نماینده
ارائه نمایندگی
ارائه نمایندگی

نمایندگان صباپیامک می توانند به دیگران نمایندگی واگذار کنند و گستره فعالیت خود را افزایش دهند.

  • بدون محدودیت در تعداد نمایندگان
  • مدیریت بسته ها و دسترسی نمایندگان
  • مدیریت تعرفه فروش خدمات به نمایندگان
  • مدیریت تعداد کاربران هر نماینده و اعطای نمایندگی
پنل پیامک نامحدود
فروش نامحدود

تعداد پنل های کاربری که هر نماینده می تواند بفروشد هیچ محدودیتی ندارد و صباپیامک از درآمد نماینده بابت فروش پنل سهمی دریافت نمی کند.

  • تعریف پنل کاربری
  • مدیریت تعرفه های کاربران
  • مدیریت مدارک و مستندات کاربران
  • مدیریت دسترسی و تعرفه خاص برای کاربران
امکانات سامانه
امکانات انحصاری و خاص

ابزارهای خلاقانه ای که برای کاربران صباپیامک طراحی می شوند در اختیار نمایندگان نیز قرار می گیرد. پیاده سازی این ایده ها با موارد مشابه، تفاوت زیادی دارد.

  • تقویم ویژه ارسال های مناسبتی
  • ارسال پیامک از روی نقشه پیشرفته
  • متن های پیشنهادی برای ارسال پیامک
  • گجت های ویندوزی و موبایلی با برند نماینده
قیمت سامانه پیامک
قیمت گذاری و تعرفه ها

نماینده در تعیین قیمت خدماتی که ارائه می کند اختیار کامل دارد. امکانات لازم برای مدیریت قیمت ها در سامانه نماینده پیش بینی شده است.

  • مدیریت قیمت پنل های کاربری
  • مدیریت قیمت شماره های مجازی
  • مدیریت تعرفه های ثابت و پلکانی
  • مدیریت قیمت اعطا و تمدید نمایندگی
پرداخت اینترنتی
درگاه پرداخت اینترنتی

برای خدمات اینترنتی، وجود درگاه پرداخت آنلاین ضروری است. درگاه چندین بانک در سامانه وجود دارد و نماینده می تواند از یک یا همه آن ها استفاده کند:

  • درگاه پرداخت بانک ملت
  • درگاه پرداخت بانک ملی
  • درگاه پرداخت بانک سامان
  • درگاه پرداخت بانک پارسیان
ثبت نام آنلاین
ثبت نام و تحویل آنلاین

نماینده می تواند تمام یا بخشی از خدمات خود را به صورت آنلاین و تحویل آنی در اختیار مشتریان بگذارد. فروش شماره نیز به همین روش امکانپذیر است.

  • مدیریت نحوه ثبت نام آنلاین
  • تعریف پنل های کاربری قابل فروش
  • تعیین شماره های مجازی قابل فروش
  • مدیریت وضعیت ثبت نام و مدارک مشتریان
شماره ارسال پیامک
بازار شماره مجازی

نماینده می تواند شماره های مورد نیاز خود را از بخش مدیریتی خود و مستقیماً از صباپیامک یا از دیگر نمایندگان خریداری نماید و شماره های خود را بفروشد.

  • حفظ رنج شماره های 8رقمی
  • فعال سازی و تحویل آنی شماره
  • امکان خرید شماره با اعتبار پیامک
  • جستجوی پیشرفته در شماره های بازار
بانک شماره موبایل
مدیریت بانک های شماره

امکان بارگزاری بانک شماره موبایل توسط نماینده فراهم است. نماینده می تواند بدون محدودیت بانک های خود را در اختیار کاربران گذاشته یا به دیگر نمایندگان بفروشد.

  • مدیریت قیمت بانک ها
  • دسته بندی موضوعی بانک شماره ها
  • عدم محدودیت در تعداد بانک ها و شماره ها
  • رعایت محرمانگی بانک ها و عدم افشای شماره ها
پشتیبانی
امکانات پشتیبانی

اطلاع رسانی شایسته به مشتریان و رسیدگی به مشکلات آنان نیازمند وجود ابزارها و امکاناتی است که در سامانه نمایندگان پیش بینی شده است.

  • سیستم جامع پرسش و پاسخ متنی
  • ابزار درج اعلان در سامانه مشتریان
  • قابلیت اتصال سامانه به سرویس های چت
  • پیام های هشداری خودکار با ایمیل و پیامک
مدیریت مالی
امکانات مدیریت مالی

برای نظارت بر تراکنش های مالی و محاسبه درآمد امکانات متعددی در اختیار نمایندگان قرار می گیرد تا در هر لحظه از وضعیت مالی سامانه خود مطلع باشند.

  • گزارش پرداخت های آنلاین
  • گردش حساب و ریز تراکنش ها
  • قابلیت رابط مالی برای حل مشکل فاکتور
  • تبدیلات ریالی به عددی و برعکس در محاسبات